Elektrimootori katsestendi eellaadimise kontaktor. C294-topelt pole DC kontaktor rakendatakse eellaadimise kontaktor.

posted in: Uudised | 0

Autotootja vajas oma elektrimootori katsepinkidele eellaadimiskontaktorit, mis talub sisselülitamise ajal kaarlahendust. Nad kasutasid varem kõrgepinge relee, kuid selle kontaktid on sageli keevitatud.

Schaltbau uuris kõrgepinge relee vahekaugusi ja libisemiskaugusi, seejärel võrdles neid parameetreid oma alalisvoolu kontaktoritega. Valiti kahekordne masti C294 DC kontaktor. C294-l on paremad isolatsiooniparameetrid kui kõrgepinge relee; kuid kõige tähtsam on see, et sellel on kindlad kontaktid, mis taluvad kaarlahendust paremini kui kõrgepinge relee.

Mida teeb C294 eellaadimisrelee?

Enne süsteemi sisselülitamist tuleb Kondensaatorid laadida. Seda tehakse eraldi eellaadimise tee kaudu – takistiga, mis piirab voolu voolu. C294 eellaadimise kontaktor sulgeb eellaadimise tee. Kui kondensaatorid on kaks kolmandikku laetud, aktiveeritakse peamine kontaktor. Seejärel avab C294 uuesti eellaadimise tee.

Miks valiti C294?

Paremad vahekaugused ja libisemiskaugused kui kõrgepinge relee

Hinnatud impulss taluma pinge Uimp kuni 12 kV

Kontakt pillid vältida kontakti keevitus

Märkus

Schaltbau pakub ka CT-võimsuse kontaktorit peamise kontaktorina paljudes katsestendi rakendustes.